top of page

Διαιτητικές Συμβουλές για άτομα με Υψηλή Χοληστερίνη 

Προτιμήστε:

  • Ελαιόλαδο

  • Κρέας  άπαχο και χωρίς πέτσα όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, κουνέλι, μοσχάρι, κυνήγι. Ζαμπόν άπαχο.

  • Ψάρι κάθε είδους (φρέσκο ή κατεψυγμένο).

  • Γάλα άπαχο, γιαούρτι άπαχο, τυρί άπαχο (μυζήθρα, ανθότυρο).

  • Προτιμήστε το ασπράδι του αυγού.

  • Όλα τα φρούτα εκτός από αυτά που έχουν πολλές θερμίδες (μπανάνες, σταφίλια, σύκα).

  • Όλα τα φρέσκα και κατεψυγμένα λαχανικά.

  • Όλα τα όσπρια: Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε πρωτεϊνες και φυτικές ίνες.

  • Λίγο ψωμί, λίγα ζυμαρικά και ρύζι. Κατά προτίμηση χωρίς ζωικό βούτυρο.

  • Κρασί και μπύρα, 1-2 ποτήρια την ημέρα. Καφέ και τσάι, 2-3 κούπες την ημέρα. Υποκατάστατο ζάχαρης.

  • Χυμούς φρούτων χωρίς ζάχαρη.

  • Αρωματικά: κρεμμύδι, σκόρδο, βασιλικό, μαιντανό, ρίγανη κτλ.

  • Καρυκεύματα: πιπέρι, μοσχοκάρυδο, μουστάρδα.

  • Γλυκά με άπαχο γάλα ή γιαούρτι.

  • Άπαχες σάλτσες.

Αποφύγετε:

  • Βούτυρο, μαργαρίνη, μοσχαρίσιο και χοιρινό λίπος, υδρογονωμένα λίπη και έλαια, φοινικέλαιο, καρυδέλαιο.

  • Κρέας: τα λιπαρά μέρηκαι την πέτσα. Αρνί, χοιρινό, αλλαντικά, εντόσθια.

  • Παστά ή τηγανητά ψάρια. Οστρακοειδή (μύδια, στρείδια κτλ.), γαρίδες, αστακούς, καβούρια, αυγοτάραχο.

  • Πλήρες γάλα, γιαούρτι, κρέμα γάλακτος, παγωτό, τυριά (φέτα και κίτρινα τυριά) μη αποβουτυρωμένα, κρέμες. 

  • Σάλτσες με ζωικά λίπη ή με κρέμα γάλακτος. Μαγιονέζα.

  • Τους κρόκους των αυγών.

  • Μπανάνες, σύκα, σταφύλια, κομπόστες, αβοκάντο.

  • Τηγανητά γενικά (πατάτες κτλ.).

  • Ψωμιά που έχουν αυγά σαν κύριο συστατικό τους, όπως κρουασάν, μπατόν σαλέ, μπριός.

Επικοινωνία

Εάν επιθυμείτε να κλείσετε ραντεβού μέσω email, σας παρακαλούμε να συμπληρώσετε τον αριθμό του τηλεφώνου σας για να επιβεβαιώσουμε το ραντεβού σας.

ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΚΟ ΙΑΤΡΕΙΟ

Βουτσινά 68, Πλατεία Δημοκρατείας (3ος όροφος), πλησίον Μετρό

Χολαργός, Τ.Κ. 155 61

Ώρες ιατρείου

Δευτέρα   15:00-21:00

Τρίτη         15:00-21:00     

Τετάρτη    15:00-21:00

Πέμπτη     15:00-21:00

(κατόπιν ραντεβού)

  • Instagram
  • Facebook
  • LinkedIn
bottom of page